Cum cumpar?

Informatii produse:
daca doriti informatii suplimentare despre produse, va rugam sa ne scrieti la contact@rubra.ro.

Pret produse:
preturile afisate includ TVA. Transportul este gratuit pentru comenzi cu valoare mai mare de 100 ron. Peste comenzi cu valoare mai mica de 100 ron, costul transportului este de 15 ron.

Cum comand un produs:
comanda poate fi completata on-line, pe site sau trimisa pe e-mail la contact@rubra.ro si trebuie sa contina datele complete de identificare ale dumneavoastra sau ale firmei.

Preluare comenzi sau alte solicitari
Preluarea e-mail-urilor si a solicitarilor telefonice se face de luni pana vineri intre orele 09.00 si 18.00, cu exceptia sarbatorilor legale.
Procesarea comenzilor se face de luni pana vineri intre orele 09.00 si 18.00, cu exceptia sarbatorilor legale.
Veti primi un e-mail de raspuns in maxim 24 ore, cu detaliile confirmarii comenzii sau alte solicitari necesare confirmarii comenzii.
Daca nu primiti un raspuns la solicitarile dv transmise pe e-mail, va rugam sa ne contactati telefonic.
Modalitati de plata
1 prin virament bancar (cu ordin de plata) in contul din factura emisa si expediata prin e-mail de catre Moisei Roxana Aurelia PFA;
2. numerar in cazul in care doriti sa achizitionati produsul (produsele) direct din showroom. Va rugam sa ne contactati pentru a stabili o intalnire.
Livrarea produselor
Livrarea se face intr-un interval de 1-5 zile lucratoare de la confirmarea platii. Momentan nu este disponibil serviciul de livrare a comenzilor cu modalitatea de plata ramburs catre curier la receptia produselor comandate. Produsele se livreaza la adresa mentionata in comanda prin intermediul uneia dintre firmele de curierat rapid. La primirea coletului va rugam sa verificati integritatea ambalajului precum si existenta facturii fiscale.
Receptionarea produselor
Receptia produsului livrat prin curier consta in:
• verificarea coletului: daca este rupt, ud, dezlipit etc.
• verificarea continutului coletului: cod produs, model, culoare etc
Daca coletul prezinta urme de deterioarare, puteti refuza primirea coletului, mentionand motivul pe documentul de expeditie. In acest caz va rugam sa ne sunati imediat.